پرداخت اینترنتی قبض جریمه
 
 
 
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 29 آبان 1394برچسب:,

خداوندا ! عزيزي دارم ، آينه تمام نماى عشق ، رسمش معرفت و كردارش جلاى روح پس آنگاه كه دست نياز بسويت مي آورد ، پر كن برايش آنچكه در مرام خدايى توست عمم جوراب مشكي پوشيده جورابش رنگ پس داده فكر ميكنه كبود شده ، ميگه دست نزنيد پام درد ميكنه ! رفته دكتر،دكتره دست زده ديده رنگه . عمه متوهمي داريم... خوب هم كه باشی از بس بدی دیده اند ، خوبیهایت را باور نمیكنند ... نفرین به شهری كه در آن غریبه ها آشنا ترند ...

پرداخت قبض جریمه

آدمی که بی صدا قهر میکند میخواهد که بماند ! که دوباره بخواهد ، که دوباره خواسته شود ! و گرنه رفتن را که بلد است قبض جریمه از زندانی پرسیدن : جرم ؟ گفت: رفاقت! گفتند بیشتر توضیح بده: آه سردی کشید؛ گفت: به احترام رفاقت بماند...!!

قبض جریمه

کلّ ِ دنیا را هم که داشته باشی... باز هم دلت میخواهد ، بعضی وقتها... فقط بعضی وقتها... اصلا\" برای ِ یک لحظه هم که شده، همه ی دنیای ِ یک \"نفــر\" باشی!!! پرداخت قبض جریمه مرا صد بار از خود برانی دوستت دارم / به زندان خیانت هم کشانی دوستت دارم چه سود از مهر ورزیدن چه حاصل از وفا کردن / مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

انا ما بدي تقلي كلام يدوب قلبي حنين وغرام بيكفيني تقلي بحبك هايده الكلمه بتقتلني.... ترجمه : من نميخوام حرف عاشقانه اي بزني كه دلم را از عشق ومحبت اب كند دوستت دارم برايم كافيست...... استعلام و پرداخت قبض جریمه ميشه پروانه بود و روي گلها نشست اما بهتره مثل تو مهربون بود و تو دلها نشست! زندگي مثل پيازه همينجوری كه ورق ورقش ميكني اشكاتو درمياره ... هرلحظه بهانه تو را ميگيرم ، هرثانيه با نبودنت درگيرم ، حتي تو اگر بخاطرم تب نكني من يك طرفه براي تو ميميرم .

منبع: پرداخت قبض جریمه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: